Syahirah: 2 Hours Together :]

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

10:44 AM | 0 Cloud(s)
2 Hours Together :]


Yo peeps!

Semalam ialah hari Rabu. So, Datin aime decide nak pergi lepak-2 dekat McDonald Manjung. Tempat paling aku tak suke sebab sangat banyak lalat..!! Especially dekat dalam. Jadi, aku pun oke-kan saje. Tup-tup mesej masuk..


              
 

so, okeh jom naik dengan aku bebeyh! 
Ade jugak ajak Areef Abidin. Fes, nak tumoang gak. Last minute cancelled cuz of hal family.
Okeh lets go on..


Sampai di McD, kitorang pun terus lepak-2 kat luar tuh. Ambik angin tepi jalan. HUHU

Aiman, kau memang suke buat muke peliks yea?


This is makcik jorengs. Main fon je keje dia..

Aku prefer makan ayam walau pung pedas..!! Aku tak suka makan beger laa..

Muka borings saja..

 Semangat pakcik kobau pakai baju Msia!

Lepak punye lepak dari pukul 2 stengah sampai la pukul 5. Macam-2 lah disembangkan. Maybe next time, ajak ramai-2 lagi. Daebak..!!

p/s:: aku tak snap banyak gambar tau. Datin aime, bueh awak sumbangkan dalam FB tak..??

0 Comments:



Aiman, kau memang suke buat muke peliks yea?


This is makcik jorengs. Main fon je keje dia..

Aku prefer makan ayam walau pung pedas..!! Aku tak suka makan beger laa..

Muka borings saja..

 Semangat pakcik kobau pakai baju Msia!

Lepak punye lepak dari pukul 2 stengah sampai la pukul 5. Macam-2 lah disembangkan. Maybe next time, ajak ramai-2 lagi. Daebak..!!

p/s:: aku tak snap banyak gambar tau. Datin aime, bueh awak sumbangkan dalam FB tak..??