Syahirah: Jogging keliling kampung!

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

1:22 PM | 0 Cloud(s)
Jogging keliling kampung!


Hoyhoy!

Hujan renyai-2 pepagi tadi mmg mem'frust'kan aku nak jogging. Tapi dalam pukul 9 baru la hujan berEnti. Memang rutin migguan dalam 2012 ni, sabtu pegi jogging dengan Asya. Tapi tak kurus-2 jugak! Adoi = =''
Jalan punye jalan, sampai la dekat ladang klape sawit. Dah la banyak taik lembu. Sabo je lah.. Mule-2 janji dengan mat poyo sorang nih tak sampai-2. Dah nak abes round baru muncul.
Kami menuggu fixie dye ajerr.. maap ye amar*winkwink


Lawak jer bile die crite, die pegi rumah aku dulu. Pastu ayah aku nampak ingatkan bangla/mat endon mane tah, teros kunci pintu. Kesian-2. Tu lar, lain kali bagi salam bhaii~
So then, penat-2 jog, stop lepak-2 depan rumah aku. . Tiring day..

0 Comments: