Syahirah: My first exam 2012

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

2:59 PM | 0 Cloud(s)
My first exam 2012


hye peeps!

Esok setat-lah exam TOV utk form 1 & form 4. Maybe utk tengok pencapaian setakat ni kot. Maklumlah dapat  belajar subjek-2 baru kan. Adoy! Cuak pon ade walapun cikgu kate yg senang-2 jer. Dah la dalam esei. Aku tak tau lah.   Virus M dah datang dan ubat R tak datang-2 lagi. Takde semangat nak bukak buku. Eh! bukak boleh, nak bace tu yg payah.
Cikgu kate kalau nak belajar kene ade feel. Kalau tak tak masuk otak lah. Feel pun tak sampai-2 lagi. 

Kalau lah maklumat-2 yg ade dalam buku tu dibuat dalam bentuk pil dan boleh dimakan teros paham dek otak nih kan senang. Nak bace buku punye lah malas. Alasan takde mood.  Cikgu ajar pun kadang-2 ade jugak tak paham nyer. Luahan perasaan seorang pelajar tingkatan 3 yg baru jejak ke tingkatan 4 


0 Comments: