Syahirah: ♥ The Moment We Together ♥

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

7:38 PM | 0 Cloud(s)
♥ The Moment We Together ♥


Hoyhoy semua!


Hari ni aku teruja sangat. Sampai sekrang rasenyer ^^, . Korang mesti pernah rase macam mane the guy in ur gang yg slalu lepak dengan korang nak pindah or pegi somewhere else kan. Sedih sangat T__T Same goes to me. Ramai jugak kengkawan aku yg bakal teruskan perjuangan mereka di sekolah lain. Dan aku masih di sekolah yg samer ^_^ So, kami pun pegi lepas dekat tempat femes dekat Manjung nih. Kat maner lagi, Tesco lah! Ikuti perjalanan kami 3 jam bersame --->

Makan itu WAJIB!
Itu muke-2 kelaparan @ kebulur HEHE. Tapi aku tak makan pun sebab dah makan lah! *nak save duit beb!

Tiup jangan tak tiup deh..


Lapaq ka ceq? hehe



Peace forever lah u!

Pose kejap lah weh!

Muke slenge dah weh :P
Sempat pulak beli novel nih. :D
  • Seterusnya ke bahagian Coklat!

Pantang ade kamera..
Nenek HOT dengan asam-2 dye.. Haha!

I'll missing u Atul!

She too Ain Syahira :)

Ngee~ *senyum nampak gigi
Dan sampai di sini saja perjalanan kami. Pe pon, aku happy dengan korang. Hope korang jumpe kawan yg better than me. But jangan lupe aku pulak! Adei = =''
Jangan jadikan ini perjumpaan kita yg terakhir. ♥ u guys

0 Comments:



Makan itu WAJIB!
Itu muke-2 kelaparan @ kebulur HEHE. Tapi aku tak makan pun sebab dah makan lah! *nak save duit beb!

Tiup jangan tak tiup deh..


Lapaq ka ceq? hehe



Peace forever lah u!

Pose kejap lah weh!

Muke slenge dah weh :P
Sempat pulak beli novel nih. :D
  • Seterusnya ke bahagian Coklat!

Pantang ade kamera..
Nenek HOT dengan asam-2 dye.. Haha!

I'll missing u Atul!

She too Ain Syahira :)

Ngee~ *senyum nampak gigi
Dan sampai di sini saja perjalanan kami. Pe pon, aku happy dengan korang. Hope korang jumpe kawan yg better than me. But jangan lupe aku pulak! Adei = =''
Jangan jadikan ini perjumpaan kita yg terakhir. ♥ u guys