Syahirah: Dahulu dan Sekarang.

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

6:35 PM | 0 Cloud(s)
Dahulu dan Sekarang.

Hola babe!

Aku dah lame tak balek kampung ayah aku dekat Sg. Manik Teluk Anson@Intan. Tu pun ade kezen ayah aku meninggal menguejut dekat Semenyih. Jenazah bawa ke kampung. Kampung tak best macam dulu. Dulu time arwah nenek aku ade, die la sambut kitorang. Rindu sangat time tuh. Ade je makanan spesel, kuih-kuih yg jarang mak aku buat. HEHE kuih urang banjar mak aku tak reti lah. Rumah tu dulu nenek aku jage kemas-2 tapi sekarang tak dah. Pakcik aku yg duduk rumah tu bz. Dye pon ade keje lain nak buad beb.

Kalau dulu, ramai kezen aku datang. Cuti-2 penuh je rumah tu. Atas bawah riuh dengar orang besembang. Sekarang sunyi je kat atas tuh. Bosan jer.. Aku rindu waktu dolu-2. :(
Big Family ♥ 
Tangga feberet cucu-2 Hj. Maseruni :)
Sekarang sudah burok lah! *semak jer gamba aku tuh = =''

Sekrarang lepak bawah rumah dekat buayan ajer lha..
Tulah, bile orang tua takde memang tak besh. Aku rindu nenek! Pe yg buleh, sedekahkan Al-Fatihah untuknye.. Uke thats all. Assalamualikum :]

0 Comments:



Big Family ♥ 
Tangga feberet cucu-2 Hj. Maseruni :)
Sekarang sudah burok lah! *semak jer gamba aku tuh = =''

Sekrarang lepak bawah rumah dekat buayan ajer lha..
Tulah, bile orang tua takde memang tak besh. Aku rindu nenek! Pe yg buleh, sedekahkan Al-Fatihah untuknye.. Uke thats all. Assalamualikum :]