Syahirah: Kau tahu ape itu ''Wadai Kiping''????

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

11:52 PM | 0 Cloud(s)
Kau tahu ape itu ''Wadai Kiping''????




Hola!

Ni aku nak tanye, korang tau ape wadai kiping tuh? Kalau nak tau la kan, untuk yg nak tau jer itu sejenis makanan. Ade pulak member aku ni tak tau ape bendenye tuh.


Nampak tuh. Orang banjar punye makanan. HAHA Peliks punye nama. Wadai tu kuih. Kiping bende tu la kot. Aku bukan reti sangat bahase banjar ni. Sikit-sikit boleh la. Ape pon, petang tadi aku ajak mak aku buat bende ni. ''Bende'' xbleh bla. Orang melayu panggil bubur kot. Senang sangat buatnye.Macam buah melaka. Tau kan? HEHE


macam buah melake je
kuah durian
tinggal bijik je. HEHE
Kuat melantak! Oopps..

Dah siap!!


Sorry gambar low gilak3 qualitynyer. Yelah saye takde duet nak beli henpon mahal. Saye pakai cikai jer. HUHU. Korang nak try pun boleh. Kalau berminatlah Resepinye disini.
Memang sedap weh! Rugi tak try.. HEHE

Untuk yg lebih jelas!
Oke bye! Peace (Y)

0 Comments:



macam buah melake je
kuah durian
tinggal bijik je. HEHE
Kuat melantak! Oopps..

Dah siap!!


Sorry gambar low gilak3 qualitynyer. Yelah saye takde duet nak beli henpon mahal. Saye pakai cikai jer. HUHU. Korang nak try pun boleh. Kalau berminatlah Resepinye disini.
Memang sedap weh! Rugi tak try.. HEHE

Untuk yg lebih jelas!
Oke bye! Peace (Y)