Syahirah: Preview Papa I ♥ U || Cerita hari ini

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

5:12 PM | 0 Cloud(s)
Preview Papa I ♥ U || Cerita hari ini


Hola!

 Just now, aku pegi hangout dengan buddies aku kat sitiawan! kitorang pegi tengok wayang.
Story Papa I love You


For me, the story is so simple. Just like 'Sekali Lagi'. Yelah, pengarah cite tu jugak weh! HEHE
Although it is simple but Sweet^^. Mengisahkan sorang bapak tunggal Bahar lakonan Zalif yang kena jaga anak tunggalnya Mia. Bhar terpaksa hidup berdikari.Dia yang sebelum ini sibuk dengan pelajaran dan pengalaman bekerja yang berdepan banyak masalah, membuatkan dia tidak mempunyai keyakinan diri untuk membina hidup baru.

Namun, atas semangat, dorongan dan kasih sayang terhadap anaknya, Bahar nekad untuk berubah. Perkenalan dengan Elly juga banyak membantu Bahar menguruskan Mia yang rindukan kasih sayang seorang ibu. Time ni macam-macam bende klaka jadik. HAHA. Paling tak leh bla Lisa sebut R. HUHU

Di sisi lain pula, Elly yang tiada hubungan baik dengan bapanya cukup kagum melihat kasih sayang terjalin antara Bahar dan Mia. Ni pun sebab ayah Elly ni dulu main kayu empat time arwah mak Ely ni sakit. Ade ke patut? Apepun ending die mest la happy ending kan. Sume cite cam tuh. Pe pon korang pegi la tengok. Moral of the story, hargailah ayah, daddy, abi, papa, abah anda semua.
p/s: Chomell je tengok Mia tu belakon. Hikhik





Ni pulak story kitorang lepak dekat KFC. So, makan la jawabnye. Sume tengah lapo tapi pesan bende ni jek

Capati versi KFC
Rase die, bole la ditelan  Act, taksedap weh! Maybe tekak aku ni selera kampungan siket. HAHA
So, masing-masing tadi sembang pasal henpon. Android la ape bende tah tadi. Aku taw aku ketinggalan Shut up! HUHU

Sepah sungguh meja. Anak dara makan.. HEHE
So, inila story hari ni. Balik rumah mak masak laksa. Makan lagik. Mane tak gemoks aku cam ni.. Adei -__-''
Thanks sudi baca okeh. ^^

0 Comments:



Capati versi KFC
Rase die, bole la ditelan  Act, taksedap weh! Maybe tekak aku ni selera kampungan siket. HAHA
So, masing-masing tadi sembang pasal henpon. Android la ape bende tah tadi. Aku taw aku ketinggalan Shut up! HUHU

Sepah sungguh meja. Anak dara makan.. HEHE
So, inila story hari ni. Balik rumah mak masak laksa. Makan lagik. Mane tak gemoks aku cam ni.. Adei -__-''
Thanks sudi baca okeh. ^^