Syahirah: Mat Luthfi punye pasal..

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

12:12 AM | 0 Cloud(s)
Mat Luthfi punye pasal..

Photobucket 
Hye peeps!
Korang ade tengok tak video matluthfi baru ni? Kali ni aku tengok die macam tak puas hati pasal lagu Malaysia sekarang. But, obviously aku sokong die gak. Memang sekarang ni zaman orang buat lagu-lagu pasai CINTA ja. Boring jugak. Dah takde tema lain ke hape? Bajet aku artis pulaks!
Buat la lagu yang ade maksud. Macam yg matlutfi kate pasai 'bagai di syurga?' HUHU
Bagi aku, Foteen tu nak jadi korean band celop kat malaysia ker? Mampos aku ngn KRU pulak komdem lebeh-lebeh. Tapi nak buat camne? Aku memang tak minat. :P

For the last two songs, the singer is my feveret oke! Aku peminat Bruno Mars! HEHEH..
 Pape pon, aku support Mat Luthfi gak! yeah :)
Kot sape yg tak tengok lagi video die ni, jom layan kat bawah ni..


0 Comments: