Syahirah: Aku sayang Kamoo!!

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

1:42 PM | 0 Cloud(s)
Aku sayang Kamoo!!


 


 


 
 Yeay!! Akhirnya mereka tak keluar juga tanpa aku.. Kihkihkih~
Nak tw psl ape nie? Korang pernah rase tak kekadang korang ni antara orang terpenting dalam hidup kengkawan korang? HEHE

Actually, sepatutnye hari ni aku keluar jalan-jalan dengan buddies aku. Tapi, mak aku tak bagi..HUKHUK
Betapa kechiwa nya hati ku! 
Dah puas aku pujuk. lebih kurang camni la conversation aku dengan mak aku -->
 


Anak : Mak, nak keluar dengan Madiah sok? Bole tak?
Mak : Keluar lagi? Hari tu dah pegi bejalan ke kl,mlake,manjung etc... blablabla
Anak : Lalala~ Mak tau kan dah lame husna tak jumpe madiah tuh? Rinduss gila dengan die.. (dgn muke kesian)
Mak : Pegi tanye ayah..

Maka, si anak pun pegi lah tanye kat ayah die..

Anak : (soklan yg samer mule2 die tanye dekat mak die)
Ayah : Pegi tanye mak..

Anak ni pun mule la gune taktik die, iaitu menanges..

Anak: Maaakkk... Bole laaa... T_T
Mak : Len kali laa. Tak pun, suruh Madiah datang umah..
Anak : Diam jeekkk.. (dalam ati kate nak dok umah buat aper) Ngek!

So, kepade Nur Mardhiah Hassan, saye dengan ini mintak maap sebab tak dapat keluar dengan awokk!
Len kali kite keluar yek!


U are my Besties forever!

 
"THERE ARE MANY TYPES OF SHIPS. THERE ARE WOODEN SHIPS ,PLASTIC SHIPS, AND METAL SHIPS. BUT THE BEST AND MOST IMPORTAINT TYPES OF SHIPS ARE FRIENDSHIPS."
- Old Irish Quote

0 Comments:



U are my Besties forever!

 
"THERE ARE MANY TYPES OF SHIPS. THERE ARE WOODEN SHIPS ,PLASTIC SHIPS, AND METAL SHIPS. BUT THE BEST AND MOST IMPORTAINT TYPES OF SHIPS ARE FRIENDSHIPS."
- Old Irish Quote