Syahirah: #1 Video of the day!

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

2:18 PM | 0 Cloud(s)
#1 Video of the day!

Guten morgen! Annyong! Betoi ker nie?

Oke la, aku dalam minggu ni, memang takdo keje la. Whole of the week, ak abeskan mase dok rumah. Yelah, orang abes exam katekan. HEHE Pegi sekolah pun idak. Erk! Teroks..
Jadi, aku pung bukak lappy bapak aku ni, berFB, Youtube. Tu la keje aku.
Sambil-sambil bukak youtube tu, aku godek-godek la tengok ade ke yang best.
Akhirnya, lepas aku cari, cari dan cari, jumpe la channel yg best GILA! 

Channel AmanWan dengan Matluthfi
Diorang ni memang kelakar la weyh. Aku suggest sangat korang tengok video diorang ni. Sape-sape yang dalam ke'tension'an tuh, sesuai la untuk korang.HAHA
Bukan lawak jer taw! Tapi, ade mesej-mesej yang berguna..
Kat bawak nie One of their videos. Nak tengok banyak lagi, aku dah link dekat atas tadi. OKess!






0 Comments: