Syahirah: Just let it go..

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

11:57 PM | 0 Cloud(s)
Just let it go..

Semalam, aku lagi sekali TER fikir, aku still berperang dgn sorng mamat klas aku ni. Sampai sekarang kami tak betegur wlaupun duduk dalam satu kelas. Korang pernah tak? Aku pelik sangat dengan die ni. Bagi aku, kalau die nak berdendam sampai mati dengan aku pun aku tak kesah. Bagi aku, nobody perfect. Isn it?
Mamat ni memang panas baran. Agaknye lah kot. Dari form 1 rupe nye die marah dengan aku. Kenape??
Aku sendiri pun tak tahu. Lupekan jelah mase dulu tu kan? Aku nak marah pun tak gune. Buang mase I jer.*bak kate shahrincool.

So, kepade manusia yang di luar sane, jangan la berdendam. Buat hati busuk jer.
 Bukan korang dapat ape pon. 
Jangan jadi macam 'mamat' yg asyik tak puas hati ngan aku ni sudah. 
Ape yang aku buat, kat mate die sumuanye salah. Tindakan yang sepatutnye, biarkan je la die tuh. Jangan nak buang mase korang layan die. Buat sakit hati dan perasaan je lah!
Exam just around the corner. "Aku nak mintak maaf dengan die" Patut ker? Ade ke aku buat salah dengan die? Nak tegur die pun aku rase serba salah. Risau die tengking aku ker hape kan?
Sabar jelah. Bak kate Young Saeng my future husband ni, 'Just let it go, let it go,let it go..'
Jom layan video die:)


0 Comments: