Syahirah: HARI KOKU+SUKAN

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

10:55 PM | 0 Cloud(s)
HARI KOKU+SUKAN



Wah.. Letihnyer~ Tu je yg aku ingat dalam kepale aku. Mmg tersangat-sangat loteh. Satu hari kat skolah. Dah la aku frust tak dapat masok enviro-bike. Basikal aku pulak dibagi kat orang.. Hurm~ Jelesh!!

Nak join!!

 So, aku tak dapat ikot, pegi membeli pas tu belah lar. Mcm-mcm eden beli.. haha
Yang pasti makanan je sume tuh. Yela time2 mcm ni makanan je yg banyak dijual kan? kan? kan?
YUMMY!


Lepas tu, kite begambar!! Posing sakan weyh..


Knape badan aku nmpk kechik huh??
Pisz!!  
 Gambar waktu sukan tak sempat nak ambik. Saye balek awal.. hehe

0 Comments:



Nak join!!

 So, aku tak dapat ikot, pegi membeli pas tu belah lar. Mcm-mcm eden beli.. haha
Yang pasti makanan je sume tuh. Yela time2 mcm ni makanan je yg banyak dijual kan? kan? kan?
YUMMY!



Lepas tu, kite begambar!! Posing sakan weyh..


Knape badan aku nmpk kechik huh??
Pisz!!  
 Gambar waktu sukan tak sempat nak ambik. Saye balek awal.. hehe