Syahirah

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

5:03 PM | 0 Cloud(s)

hey!! as salam..
hari sabtu yg mmbosankan bg seorng plajar brumur 15 thun ini spt aku..huhublogger-emoticon.blogspot.com
pepagi ag my dad dah btolak pg ke kbun dye dkat Ulu,Bruas.Katenyer durian tga bbuah..per2 laa~
Then,pas *bekfes ikot my mom pg pekan.Lame gler aku ta pegi. Agak truja sgt!!blogger-emoticon.blogspot.com
Macam-macam aku beli.hahax! Mak blanje la kte kan~ After dat, return to home.Argh! tension to see my house were soooo horrible! BESEPAH!! cm tongkang pecah.mak aku kateblogger-emoticon.blogspot.com.. Adek-adekku yg mmang tak leh diharap!Asek maen game je twu.. So,aku pun jd bibik bersihkan dpur. sampai la kemas.. Pikri-pikir aku ni leh mintak kje ngn restoren la pulak ek?blogger-emoticon.blogspot.com Tgok citer hindusatan pon best gak! Hahaha!!blogger-emoticon.blogspot.com

Nie la kije aku biler ari sabtu.. TERsangat2 lah bosan~
Nak pegi study la pulak blogger-emoticon.blogspot.com

0 Comments: